Følg guiden, hvis du oplever problemer med din intenetforbindelse

1 - Genstart din router

  1. Sluk for din router på stikkontakten eller på knappen bag på routeren.
  2. Vent 10 sekunder og tænd den igen.
  3. Vent yderligere et par minutter til routeren er startet op igen.
  4. Test om forbindelsen virker ved at åbne et website i din browser.

Stadig problemer? Gå videre til næste punkt

2 - Oplever du stadig problemer?

  • Kontakt Fiberbys kundeservice på telefon 33230099
  • Åbningstider: Mandag – torsdag 8.30 – 18.00, Fredag 8.30 – 17.00
  • Bemærk: Åbningstider kan afvige i forbindelse med helligdage. Se seneste information på www.fiberby.dk på Forsiden og under Kundeservice

TIP!

  • Husk: Som en midlertidig løsning kan man dele en internetforbindelse fra en smartphone og dermed få computere m.v. på internettet.
  • Hurtigere betjening hos Kundeservice: Når du ringer om problemer med internetforbindelsen er noget af det første, vi gør, at vi beder dig forsøge, om din internetforbindelse virker, når du kobler din computer direkte til internetstikket i væggen. Hvis internettet virker når man går “uden om” routeren, ved vi nemlig, at problemet findes i routeren, og så går fejlretningen hurtigere. Hvis du kan lave følgende lille test, inden du ringer til Kundeservice, går det hurtigere. Det du kan gøre er:

  1. Sluk router og tag net-kablet ud af routeren og sæt det i computeren.
  2. Vent mindst 10 sekunder inden du prøver forbindelsen med en webbrowser.
  3. Hvis det ikke virker, sæt net-kabel tilbage i routeren og tænd for den igen.
  4. Ring til Kundeservice og fortæl, hvad du har fundet ud af.