Følg guiden, hvis du oplever problemer med din internetforbindelse
1 - Genstart din router
- Sluk for din router på stikkontakten eller på knappen bag på routeren. Vent 10 sekunder og tænd den igen.
- Vent yderligere et par minutter til routeren er startet op igen.
- Test om forbindelsen virker ved at åbne et website i din browser.
Stadig problemer? Gå videre til næste punkt
2 - Oplever du stadig problemer?
- Kontakt Fiberbys kundeservice på telefon 33230099
- Se åbningstider under Kundeservice
3 - Få den hurtigste hjælp hos Kundeservice
Hvis du ringer til kundeservice om problemer med din internetforbindelse, er det første vi gør, at undersøge om problemet er før eller efter udtaget i væggen. Kender vi svaret på dette, går fejlretningen hurtigere.
Hvis du på egen hånd kan udføre følgende lille test, inden du ringer til Kundeservice, kan vi hjælpe dig hurtigere, når du ringer. Det forudsætter at du har en computer (eller anden enhed) med ethernet-stik.
- Sluk routeren og tag net-kablet ud af routeren. Sæt i stedet kablet til computerens (eller anden enheds) netværksstik.
- Vent mindst 10 sekunder inden du afprøver forbindelsen – fx. ved at åbne et website i din browser.
- Hvis du ikke får forbindelse, så sæt netværkskablet tilbage i routeren, som det sad før, og tænd for routeren igen.
- Ring til Kundeservice og fortæl, hvad du har fundet ud af.
TIP!
- Husk: Som en midlertidig løsning kan man dele en internetforbindelse fra en smartphone og dermed få computere m.v. på internettet.