Guide: Sådan opsiger du abonnementet hos din hidtidige internetudbyder
- Husk at du har en opsigelsesfrist på normalt mindst 30 dage hos din udbyder.
- Send en e-mail med din opsigelse til udbyderen. Du kan bruge e-mailskabelonen nedenfor.
- Du finder mail-adressen til de fleste udbydere på listen herunder.
- Det er en fordel at opsige dit på e-mail, fordi du nemt kan få en skriftlig bekræftelse på din opsigelse.
- HUSK: Tilmeld dig til Fiberby senest på den dato, dit nuværende abonnement bliver lukket.
- TIP: Er du i tvivl om noget, så kontakt vores Kundeservice på 33 23 00 99.
1 - Send opsigelsen til din udbyder på e-mail
Her er finder du e-mailadressen til de fleste udbydere:
- Dansk Kabel TV: ks@danskkabeltv.dk
- Fastspeed: kundeservice@fastspeed.dk
- Fullrate: kundeservice@fullrate.dk
- Hiper: kundeservice@hiper.dk
- Kviknet: kundeservice@kviknet.dk
- Norlys: Selskabet oplyser ikke e-mailadresse. De kan kontaktes via denne formular på deres hjemmeside.
- Stofa: info@stofa.dk
- Telenor: kundeservice@telenor.dk
- Telia: bredbaandprivat@telia.dk
- YouSee: kundeservice@yousee.dk
2 - E-mail skabelon til opsigelse
- Kopier teksten ind i en e-mail
- Udfyld dine egne oplysninger
- Send mailen til din udbyder.
Kære [UDBYDER]
Jeg opsiger pr. dags dato [DATO] mit internet-/bredbåndssabonnement hos jer.
Mine oplysninger:
Navn: [FOR- OG EFTERNAVN]
Adresse: [VEJNAVN OG NR SAMT EVT ETAGE OG SIDE]
Postnummer og by: [POSTNR OG BY]
Kundenummer/ID: [KUNDENR. findes på regning fra din udbyder]
Samtidig annullerer jeg med øjeblikkelig virkning mit samtykke til at I må kontakte mig, og beder jer behandle mine informationer i overensstemmelse med GDPR (persondatareglerne).
I bedes snarest muligt bekræfte pr. e-mail, at I har modtaget min opsigelse.
Med venlig hilsen
[DIT NAVN]