Medarbejder til kundeservice – 20 timer om ugen

Er du god til at tale i telefon, og kan du li’ at hjælpe andre mennesker? Har du flair for IT, og er du den i familien, som de andre spørger til råds? Kan du svare JA – så lærer vi dig resten, som vores næste kollega i kundeservice.

Dine primære opgaver bliver at servicere vores kunder telefonisk, på mail og ved personlig henvendelse i vores kundeservicecenter.

Din arbejdstid er ca. 20 timer om ugen fordelt i timerne fra kl. 14.00-18.00 alle hverdage.

Fiberby byder på en arbejdsplads i byen. Vi er præget af en flad struktur, 19 kolleger med en uhøjtidelig omgangstone, humor, og så er der højt til loftet. Du indgår i vores team i kundeservice, hvor du sammen med 3 kompetente kolleger skal give vores kunder den bedste service.

Lyder det som noget for dig, så læs videre:

Har du denne profil?

  • Flair for IT – gerne med relevant uddannelse, men ingen betingelse
  • Stort servicegen
  • Selvstændig
  • Venlig, imødekommende og med en god telefonstemme
  • God til at formulere dig i skrift og tale

Vi kan tilbyde

En fleksibel arbejdsplads, der lægger vægt på samarbejde, initiativ og engagement, hvor vi alle bidrager til et positivt og anerkendende arbejdsmiljø.

Hvis du vil høre mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte IT-chef Jens Fauring på mobil 2089 6864 eller på mail jens@fiberby.dk.

Vi læser løbende de modtagne henvendelser, så vi anbefaler dig til snarest at sende din ansøgning til job@fiberby.dk mærket: Kundeservicemedarbejder.


Om virksomheden

Fiberby leverer internet til boligforeninger i Københavnsområdet. Vi har bygget netværk siden 2000 og anvendt fiber siden 2004. Fiberby fører fiber ”den sidste mil” hen til boligforeningerne, hvor vi bygger det lokale netværk. Vi leverer en af byens bedste og billigste internetforbindelser og mærker en stor efterspørgsel. I dag er over 20.000 lejligheder tilsluttet Fiberbys netværk. Vi er en lønsom virksomhed, der har modtaget Børsens gazellepris fem gange.